Tuesday, November 23, 2010

3 Idiots

Aku bukan kaki filem hindustan.

Tapi, filem 3 Idiots arahan Rajkumar Hirani dan diperankan oleh Aamir Khan, R. Madhavan, Sharman Joshi, Kareena Kapoor, Omi Vaidya, Parikshit Sahni dan Boman Irani mampu membuat aku duduk di depan televisyen menonton DVD filem ini selama hampir 3 jam, sesuatu yang sangat jarang dan hampir tak pernah aku aku lakukan sejak beranak tiga ini. Biasanya filem-filem yang tayangannya berdurasi lama sedemikian rupa mengambil masa sehingga berhari-hari untuk aku habiskan.

Serius, filem ini sangat menarik sehingga si suami yang sangat anti filem hindustan turut berjaya mengkhatamkan filem ini dengan penuh gaya.



Cubalah tengok kalau tak percaya.

9 comments:

  1. ramai ckp besh... nak tgok la nati... :P

    ReplyDelete
  2. yezza!3 idiot mmg terbaik!
    menteri2 pelajaran dan pengajian tinggi boleh tgk kot
    belajar bukan sekadar menghafal dan dapat straight A, last2 xde paper pon

    ReplyDelete
  3. ok sye sngt suka tgk citer ni
    sngt different dgn movie bollywood yg lain

    ReplyDelete
  4. i don't watch it yet... tp nmpak sgt cool n menarek untuk ditonton:))

    p/s: sy peminat filem hindustan! hehe

    ReplyDelete
  5. rmi yg ckp best, tp xsmpat2 lagi nk tgk!

    ReplyDelete
  6. bagi saya yang bukan peminat filem bollywood, cerita ni memang best. lain dari filem bollywood yang ada. lagipun filem ni banyak dapat award dalam banyak festival filem dan diiktiraf sebagai antara filem yang paling berjaya di India setakat ni.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails