Wednesday, June 23, 2010

Mengomel yang comel

Ermm.. aku ingat aku teguh sangat pendirian. Rupanya tidak.

Baru tiga hari aku dah dua kali tukar template blog ini. Warna cokelat pekat sebelum ini nampak pudar, suram dan buruk bila dibuka di lappy gigi besi walaupun nampak hebat di lappy aku. Cercaan ini datangnya dari mulut si gigi besi tu lah. Aku selalu sangat terpengaruh dengan cakap-cakap budak itu. Macamlah dia tu best sangat. Pelik aku.

Aku rasa, blog aku membosankan sebab tak banyak gambar. Entri tanpa gambar memang agak muram durja. Aku akan cuba untuk memuatnaik lebih banyak gambar selepas ini.

Bercakap tentang pendirian, rasanya aku perlu buat sesuatu untuk jadi lebih teguh. Sekarang (dengan nada orang yang berpendirian teguh), aku mesti sambung buat kerja pejabat aku yang dari tadi tak sudah-sudah sebab asyik mengadap blog ini saja. Pheww!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails