Thursday, April 7, 2011

Posto! Posto!

Hari Selasa bersamaan dengan 5 Mac 2011 yang lepas, buku Conteng-conteng Edisi Kedua yang aku tempah dari Fadli, blogger berbakat yang sangat kreatif dan pandai melukis ni telah pun selamat sampai ke tangan aku di tempat kerja. Teruja juga sebab nak tau kehebatan buku komik si blogger yang punya ramai peminat ni. Tapi sejujurnya, sampai detik ni aku belum sempat nak baca walau sehelai pun buku tu sebab belum jumpa masa yang sesuai untuk menikmati buku tu tanpa ada gangguan dari anasir-anasir luar terutamanya dari golongan pejuang reformasi yang menuntut kebebasan hak mereka iaitu si kembar dan si gorjes Rayyan. Mereka ni anggap aku macam imperialis saja layaknya.

Pujian untuk Pos Malaysia sebab jaminan tu boleh pakai.
Comel je bukunya. Siap ada komik mini (warna kuning) tu lagi.


Berbakat sungguh budak ni. Aku suka betul golongan berbakat yang tau nak gunakan bakat dan kelebihan yang dia ada untuk sesuatu yang bermanfaat. Boleh jadi pengganti Dato' Lat nanti dia ni. Karya dia dalam blog tu pun dah habis aku baca dari depan sampai belakang. Aku doakan dia boleh bina empayar penerbitan komik yang gah dan hebat satu masa nanti. Tak salah sokong bangsa seagama sendiri kan? Klik sini untuk kenal dengan beliau.

6 comments:

  1. pernah tgk blog dia..=)


    kak nk kasi idea leh..=)

    cuba tuka popop window utk komen..

    cara dia

    http://azfar9897.blogspot.com/2011/04/cara-buat-pop-up-window.html

    ReplyDelete
  2. eryati: buku komik yg menarik, dear

    ReplyDelete
  3. Salam misa,
    Saya pun baru dapat buku ni..best tapi tak puas baca..hehehe...kalau lagi tebal lagi best :)

    ReplyDelete
  4. salam....

    macam berminat aje.....kreatif2

    jemput ke blog baru saya

    http://misscha-cecite.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails