Wednesday, July 25, 2012

Tudung Syria dan penulis

Sejak bila ya aku jadi peminat tegar tudung syria ni? Mungkin sejak aku perasan, kalau aku pakai tudung berawning, orang yang nampak macam sebaya dengan aku akan panggil kakak atau budak-budak kecik akan panggil aku acik. Tapi kalau pakai tudung syria, orang yang nampak macam sebaya dengan aku akan panggil adik atau budak-budak kecik akan panggil aku kakak. Hehe. Betullah wei, tudung syria selalunya akan buat kau nampak lebih muda dan comel. Sebab tu aku dah tak pernah beli tudung-tudung berawning ni walaupun cantik berlapis-lapis macam kuih lapis, aku usahakan jugak cari yang jenis syria. Bukanlah takut nak jadi tua (ko jangan nak menipu!), tapi rasa lebih selesa dan mudah dengan tudung syria ni.

Apa motip aku bagitau dan membebel pasal tudung syria ni ye? Entahla. Baru pukul 3 petang. Lagi 4 jam lebih masuk waktu buka puasa. Ni lagi tak bermotip. Hoh, sudah la.

p/s: Bumi Syria sedang bergolak. Mari doakan saudara seislam kita di sana dari kekejaman rejim diktator Bashar Al-Asaad. Semoga Allah melindungi bumi Syria...



1 comment:

  1. awk,betol tu..pakai syria ni mmg kita akan nampak young drp umor sebenar, pakai tdung berawning tu mmg buat kita sedikit matang dr usia sebenar..

    sy pon pemakai syria yg tegar! tp kalah jugak ngn tdung awning berlapis2..ada jugak beli n pakai..hehe

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails