Friday, December 9, 2011

Kempen '1 Bulan 1 Buku' - Disember


Agaknya ada yang kata, kempen yang aku buat untuk diri sendiri ni mesti hangat-hangat tahi ayam. Tapi, tidak ye. Buktinya walaupun bulan November dah melabuhkan tirai dengan beribu sesalan dan kisah sedih, tapi aku tetap gagah dan gigih meneruskan tekad aku yang satu ini sehingga bulan Disember. Ini dia novel yang terpilih untuk aku khatamkan di bulan Disember:


Novel terbitan Hodder and Stoughton, Me and Mr Darcy dengan tebal 340 halaman ini yang aku beli secara online bulan lepas adalah hasil brainjuice oleh Alexandra Potter. Boleh baca sinopsis di sini. Pembacaan aku baru masuk chapter two (-_-). Tapi gaya penulisan dia selalu buat aku tergelak sendiri sampai mengganggu makhluk-makhluk hidup yang ada berdekatan dengan aku. Wahai kawan-kawan, mari ikut jejak langkah aku. Maksud aku, amalkan budaya membaca, bukan tergelak sorang-sorang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails