Wednesday, April 6, 2011

Kisah mereka

Dah lama tak cerita tentang si kembar dan gorjes Rayyan dalam ni. Mari berkenal-kenalan dengan mereka dan pura-puralah anggap mereka popular dan femes macam si comel Mia Sara tu.

Si kembar Alyaa dan Alysaa.
Nampak manis kan? Cuba tinggal dengan mereka untuk 2,3 hari atau 2,3 jam pun mungkin dah cukup untuk saksikan kebuasan dan keganasan mereka yang boleh mengubah seseorang menjadi tarzan secara radikal. Jadi, gambar ini adalah lakonan semata-mata.

Aktiviti si gorjes Rayyan Isnin-Ahad.




Nokia E90 buruk aku tu dah jadi macam dia punya. Hari-hari punggah handbag aku untuk cari handphone tu sebab nak main game racing kereta Global Race dalam tu. Kalau dah boring, dia baling handphone tu sampai terbarai bateri dari badan. Cuma 2 benda yang boleh buat dia lupa pada handphone tu iaitu:-

DVD Megamind yang dibuka 24 jam sehari, 7 hari seminggu
kecuali waktu tidur dan menggodeh handphone aku.

dan ini.

Okeh. Sekian terima kasih.

9 comments:

  1. pandai betul rayyan ,kecik2 dah pandai main game :)

    ReplyDelete
  2. alahai comel nyer si gorjes rayyan tu..sgt comel 2 benda yg blh mlekakan dia tu... :)

    ReplyDelete
  3. Salam perkenalan...hehehe, same la nasib kita...my Yayan tu pun lebih kurang gaks...suke sangat maen handphone..entahlah...budak zaman sekarang, suka sangat ngan Gadget..hehehe

    ReplyDelete
  4. yayansmum: betul. tak payah ajar pun tiba2 dah pandai godeh2 gadget. dah tau pakai mouse, pandai bukak & shutdown sendiri laptop. sekali tgk je kita buat, diorang dah boleh buat sendiri. kita ni umur dah byk baru jumpa dgn gadget2 canggih ni.

    ReplyDelete
  5. alalala... comel nyerrrr.. aduhaii

    ReplyDelete
  6. hahahaha kids mmg sgt cpt skrg ni ..advance!

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails