Tuesday, October 25, 2011

Kempen '1 bulan 1 buku'- Oktober

Bersempena dengan kempen '1 bulan 1 buku' macam yang aku war-warkan sebelum ni, maka ni adalah buku yang aku pilih untuk bulan Oktober, 'Before I Forget' karya Melissa Hill. Novel terbitan Hodder & Stoughton ni tebalnya 341 ms, baru setengah aku baca. Nak tau sinopsis, boleh ke sini.


Dalam usaha nak hidupkan semula budaya membaca dalam diri aku, aku dah berjanji untuk beli 1 novel sebulan dan dengan itu aku nak menyeru semua blogger untuk ikut serta dalam kempen ni. Alaa, sebulan budget dalam RM20-RM30 taklah seteruk habiskan duit pada baju, make-up atau handbag yang penghujungnya cuma terperuk je dalam gerobok sebab tak suka pakai atau tak sesuai dengan jiwa, kan?
Jom nyanyi lagu iklan mari membaca kat tv yang mat-mat rempit pun buat muka mat belia masuk library baca buku.

3 comments:

  1. Chaiyo..Chaiyo dik! if you want to save more, you can go to http://www.bookxcess.com/ because they offer less price...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails