Thursday, December 8, 2011

Bulan November yang melelahkan

Wah. Serius lama tak update blog. Bukan apa, masih mencari kekuatan dan bernafas dengan baik atas segala kelelahan bulan November.

Bulan November 2011 mencatat banyak sejarah yang buat kalendar meja aku penuh dengan contengan yang kebanyakannya jauh dari indah. Awal bulan, nenek sakit kuat dan buat aku dan keluarga tergesa-gesa balik kampung. Kemudian balik dari kampung terus sibuk dengan ujian saringan darjah 1 untuk si kembar tahun depan diikuti dengan Concert & Graduation Day 2011 tadika mereka. Bersambung lagi dengan kejadian Alyaa demam panas secara tiba-tiba sebelum disahkan sebagai demam denggi berdarah yang memaksa aku bermalam selama seminggu di Hospital Sultan Ismail dengan 4 hari di wad ICU. Dan sekarang aku masih cuba hilangkan saki baki kepenatan dan kelelahan untuk semua kejadian tu.

Belum punya masa yang betul-betul senggang untuk bercerita lebih lanjut tentang semua. Insya allah nanti aku kongsikan kisah pedih Alyaa yang buat aku hampir-hampir kehilangan dia. Terima kasih Allah masih memberi peluang untuk aku.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails