Friday, March 15, 2013

Surat dari langit biru

Misae-Nohara masih hidup dan bernyawa ye.
Sungguh mintak penampar tajuk entri.
Sebulan lebih hidup tanpa akses ke dunia maya, rupanya boleh jugak aku bertahan.
Banyak benda jadi dalam tempoh pertapaan aku dan banyak jugak benda hot yang aku terlepas especially cerita-cerita panas pasal 2,3 orang blogger Malaysia ni.Tak payah sebut pun korang dah tau.
Belum ada apa-apa nak dikabokan dalam blog.
Cuma aku dah berjaya khatamkan 2 buah novel dan habiskan 4 disc DVD drama Korea dalam tempoh tu.
Try korang baca novel 'A Summer Fling' by Milly Johnson. Superb! Ingredients lengkap.
'Celebrity Shopper' by Carmen Reid pun ok jugak tapi tak semagnetic 'A Summer Fling'.
Ni tengah tunggu 2 novel lagi dari kedai buku online feveret aku, 'Johny Be Good' dan 'Wrapped Up In You'.

Till then, bye for now.




1 comment:

  1. Hahaha minta pnampar nampak. Sakan baca novel eh,nak cari jugak la buku tu, harapnya ada la dalam bahasa ibunda buku tu, sini payah.
    Good to see u still alive tho hahha.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails